The Day

Idag kollade vi på film (nån om 2 killar som flydde från ett land för det va krig)
Den va lite tråkig men det va en syn på verkligheten.
MEN juste jag har glömt att blogga om att i fredags Red jag hos min kommpis ulrika !
Det var jätte kul :D
Jag red på Animon och rizz :) <3
Jag tog inga bilder men det kan jah göra under veckan när jag ska och rida igen (Det va första gången jag red och jag galloperade!)

Orkar inte blogga mer nu Äter chips;)
Shollahopp.(En bild från i sommras) Har ju inte lagt
                                                                               upp en bild på länge:)




Kommentarer
Postat av: Ulrika Winge

Lollo, du va superduktig! :) Hoppas du kan komma igen snart..?

Förresten, vilken fin blogg ni har ;) <3

2011-01-14 @ 20:12:47
URL: http://www.karinwinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0