hej igen :D

hejsan hoppsan!

hemma och magsjuk o förkyld är inte kul när man igentligen skulle träffa hugo en helt underbar grabb!
men men det visade sig att han oxå var sjuk så vi får väll ses på lovet antar jag :/

ahjuste imorgon är det avslutning på gumaelius skolan :D ska nog försöka ta mig dit i alla fall!
det är många av mina kompisar som har undrar vad jag ska ha på mig? men jag tar inte direkt julavslutningen som en stordeal som tex skolavslutingen i sommar då man byter klass o så men jag ska iaf ha på mig ett par långa shorts,ett par svarta tajst och en tröja jag har fått låna av jasmine
så nu vet ni det oxå XD

nu ska jag göra ett glas med varm oboy och slänga mig frammför tv:n och kolla på filmen "i taket lyser stjörnorna"

om filmen: Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som ullis-knullis och hur hon ska få sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos jenna en jobbig mormor och en älskar cancer sjuk mamma, och i jennes ficka ligget det en bortglömd
dikt: "Om du dör mamma, Då tar jag livet av mig"


jag bara ryser när jag skrev det dära, jag har sätt filmen minst 5 gånger innan men gud vad den är bra! (Y'

hörs o ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0