Akuten/Jul avslutningen/Omdömen

Hejsan !
Idag vaknade jag av att jag hade jätte ont på höger sida av magen.
Kl va runt 3 och jag brydde mig inte så mycket om magen.
Jag förrsökte sommna om men det gick inte det gjorde så frukansvärt ont :(
Efter en timme sa jag till min farmor (Jag övernattade hos henne i natt)
''Jag har ont i magen''
Hon frågade vart och så jag gick runt i huset men det försvan inte så till slut ringde vi en taxi och åkte in till akuten på USÖ.Där frågade dom om person uppgiffter och sånt.
Jag fick sedan gå in på ett rum och där frågade en tjej om min mage och om jag ätigt eller sånt.
Hon tog pulsen och blodtryck det vissade sig vara normalt.(Som tur va)
Sen stack hon mig i fingret och det gjorde faktiskt ont,Och jag har fortfarannde ont inte kul:/
Sen fick jag vänta på provsvaren i typ en timme.
Sedan fick jag vänta typ tio min innan nån skulle sticka mig i armarna.
Först fick jag en bedövniings salva som skulle sitta på i en timme :/
Sen stack dom i en spruta  i höger arm men det misslyckades ett blodkärl gick sönder( typiskt)

Så dem fick ta i andra armen också och det gjorde så ONT så jag Skrek! :$
Asså jag skojar inte jag började gråta det gjorde så förfärligt ont !:'(
Sen satte dom in en slang som jag hade på i en timme drygt medans jag väntade på prov svaren.
(Jag var tvungen att  ha den i fall att vi skulle röntga)
Som tur var svaren positiva inget fel på mig :D

Sedan när jag ko mhem var det dags för julavslutning i filadelfia kyrkan.
Skol kören sjung och var super duktiga Även solisterna va grymt bra!(Y)
Efter kören sjungit fick vi våra omdömmen:/
Mina va inte så bra:(
Men får kämmpa på till åttan för att få någulunda bra betyg!

Men nu ska jag äta dagens choklad i kalendern ;)
Sen få besök
Sjollahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0